Mehmet Ali Erbil 40 yaş küçük sevgilisiyle!

Uzun süredir yoğun bakımda tedavi gören Mehmet Ali Erbil, İstanbul gecelerinde kendisinden 40 yaş küçük sevgilisiyle görüntülendi.

MAGAZİN 02.10.2019, 14:27 15.10.2019, 00:58

Ünlü şovmen Mehmet Ali Erbil, evinde düşüp kaburgalarını kırmasının ardından hastaneye kaldırılmıştı.

Geçirdiği bu kaza sonrası kaçış sendromu da tetiklenen Erbil, yaklaşık 8 ay boyunca hastanede tedavi gördü.

"Hiçbir yerim oynamıyordu"

Geçtiğimiz hafta katıldığı bir programda gözyaşları içinde yaşadığı günleri anlatan Mehmet Ali Erbil, şunları söylemişti:

"Şanslıyım ki hiç hatırlamıyorum o süreci. Neler yaşamışım, bilmiyorum. film gibi. Yoğun bakımdan çıkıp, normal odaya geçtiğimde hiçbir yerim oynamıyordu. İlk parmağım oynadığında Allah'ım çok şükür dedim." 

İstanbul gecelerinde görüntülendiler

Erbil, dün gece kendisinden 40 yaş küçük sevgilisi 22 yaşındaki Alisa Nasya Deniz'le birlikte İstanbul gecelerinde görüntülendi.

İkili, yemek çıkışı kendilerini bekleyen arabaya geçti.

Mehmet Ali Erbil, ön koltuğa yardımlarla oturup her zamanki güleryüzlü tavırlarını sergilerken, Nasya Deniz ise arka koltuğa geçip konuşmaktan kaçındı.

Yorumlar (156)
Elazig li 2 yıl önce
Rabbimiz bircok hatalarimizdan dolayi bizleri sikintilarla uyariyor ama nasip olanlar uyaniyor. ALLAH im hayirla islah etsin.
Nazlı 2 yıl önce
Aynn katiliyom Âllah ona bı sans vermiş bundan sonra kendi bilir kendi düşen aglamazmis Âllah hidayet versin inşAllah amin
Gakkom 2 yıl önce
Haklısın Allah bizi hayırlısıyla hayırla ıslah etsin
Adana li 2 yıl önce
... türbeye
Muğdat babaoğlu 2 yıl önce
Yazıklar olsun be adam torunu yaşındaki kızla çıkıyor orda bulunan biride çıkıp bişey demiyo bu kadar mı aşağılıksınız
Dallama diyen zibidi 2 yıl önce
noldu senin leş düşünceni beğenmeyenler çoğunlukta olunca zoruna gitti galiba eheheh
Boş yapma zibidi diyen dallama 2 yıl önce
Senin ben omurilik soğanını tarlaya ekeyim
Çürüyen kadınlar 2 yıl önce
İşinize gelince kadın sorununa dikkat çekmek istiyoruz kadınlar öldugunde herkes ses çıkarsın vs
Kadınların kendini bir mal gibi satma durumunda sana ne ona ne bilmem ne
İkiyüzlüler. Tüketim manyakları . Cinsiyetçi ...
ramazan seskeser 2 yıl önce
kes ... ...
neysee 2 yıl önce
boş yakma bi ... git böyle diye diye herseyi normallestirdiniz sizin gibi bozuk dusunceler yüzünden toplum bu halde ...
erzincan 2 yıl önce
mali'nin kızının sınıf arkadaşı ile evlendiğini ne çabuk unuttunuz?
Es es 2 yıl önce
"Benim kızım öyle şeyler yapmasın" diye millet yirtiniyor. Yaparsa da kimse öldürecek değil ya çocuk değil sonunda 22 yaşında. Kendi çocuğum tüm çabalara yaparsa da keyfi bilir. Öldürecek halim yok ama onaylamam da! Emeklilikte yaşa takılan milyonların olduğu bir memlekette Milletvekili emeklilik yaşı düştü. Bu sebepten Kız belkide gelecek kaygisindan böyle birşey yapmıştır. Du at senin kızın da böyle kaygılara kapılmasın...;)
Alper Karadeniz 2 yıl önce
Kız 18 yaşından büyük olduğu sürece kimseyi ilgilendirmez bu durum. Kimseye de söz söylemek düşmez . Sanane milletin özel hayatından ? Sana mı soruldu ?
Sezer Kurt 2 yıl önce
muğdat bence sen kapa çeneni sen yapamıyon diye milleti kıskanma çalış seninde olur
Fenasi Kerim 2 yıl önce
Paran
Boş yapma diyen zibidi 2 yıl önce
kime ne sananeymiş. ulan bar ya böyle konularda ikiyüzlüsünüz. şimdi empati yap. ladın mısın erkek misin bilmiyorum da. senin kızının veya oğlun olsa böyle bi ilişkiye izin vereceğini zannetmiyorum. ekşi sözlükten bıraya geldiğin o kadar belli ki... :)
Boş Yapma 2 yıl önce
Kime ne! Sana ne! İkisi de erişkin insanlar, kimse kimseyi alıkoymuyor. Herkes kendi isteğiyle orada. Sana bok yemek düşer neyin müdahalesinden bahsediyorsun. Açın artık lağıma dönmüş beyinlerinizi biraz.
Vurucu Tim 2 yıl önce
Beline kuvvet üstad
Kübra 2 yıl önce
Gerçekten ayıp, yazık ders alamamak.
Ümran 2 yıl önce
Baksan baba-kız ilişkisi sorsan sevgili. Bir de anlamadığım taraf ikisinin de nasıl bu durumda yüzü oluyor? Kız 22 yaşında ulan gençliğini adını sanını niye bu şekilde kirletiyorsun sevmediğini de biliyoruz üstelik!
Hakkarili 2 yıl önce
Ölüm aklindan çabuk çıktı galiba cok yazik
Es es 2 yıl önce
Adam heran olebilirim korkusuyla da yapıyor olamaz mı? Herkes senin gibi öte tarafı düşünmek zorunda değil.
cabbar 2 yıl önce
bu adam islah olmaz.
paranın güçü ne bak be 2 yıl önce
paranın güçü
Yaaw heee hee 2 yıl önce
Kazıklar olsun pardon yazıklar olsun...
ehli sünnet 2 yıl önce
meaşAllah
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
20
açık