Aşı sonrası hayatını kaybetti: Soruşturma başlatıldı

Ürdün Sağlık Bakanlığı, 66 yaşındaki bir şahsın ikinci doz AstraZeneca aşısının uygulanmasının akabinde yaşamını yitirdiğini ve yaşlı adamın ölümünün ardından soruşturma başlatıldığını aktardı.

DÜNYA 28.06.2021, 01:25 28.06.2021, 09:40 Koray
Aşı sonrası hayatını kaybetti: Soruşturma başlatıldı

Ürdün Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen açıklamada, 66 yaşındaki bir şahsın ikinci doz AstraZeneca aşısının uygulanmasının ardından vefat ettiği bildirildi. Bakanlık, yaşlı adamın ikinci dozu aldıktan birkaç dakika sonra dinlenme alanında bayıldığını ve hastaneye kaldırılmadan evvel sağlık ekiplerinin onu hayata döndürmeye çalıştığını açıklarken, yaşlı adamın daha sonra yaşamını yitirdiğini belirtti.

İlk dozu 4 Nisan'da olmuş

Ürdün Sağlık Bakanı Feras Al Hawari, yaşlı şahsın ölüm sebebi ile ilgili soruşturma başlatıldığını dile getirerek, yaşlı adamın kronik hastalığı olduğunu ve ilk aşı dozunu 4 Nisan tarihinde önemli bir komplikasyon göstermeden aldığını kaydetti.

Hawari ayrıca, AstraZeneca aşısının kan pıhtılaşması da dahil olmak kaydıyla potansiyel yan etkilerinin genel itibarıyla aşıdan hemen sonra değil, aşılamadan en az 5 gün sonra ortaya çıktığını sözlerine ekledi.

Yorumlar (0)
30
açık